Saturday, July 23, 2011

#MY MASTERPIECES 8- UNTUK SI RATU HATI.

Salam.

Dia,
Penyebab aku di sini,
Pada waktu ini, hari ini, detik ini,
Tanpa dia,
Aku tahu, aku pasti,
Tiadanya aku di dunia ini.

Dia,
Teman aku, sahabat aku,
Sentiasa di sisi tak kira waktu,
Susah senang ku hanya dia yang mengerti,
Hanya dia yang fahami,
Dan walau kami jauh beribu batu,
Ingatannya terhadap ku sentiasa tepu,
Dan begitu juga aku.

Dia juga,
Jiwa aku, hidup aku,
Tiada dia, tiadalah aku,
Kasih dia, sayang dia, cinta dia,
Tiada siapa yang mampu tandingi,
Tiada siapa yang mampu saingi,
Kerna ku tahu,
Kasihnya tak kan mati,
Sayangnya tak pernah terhenti,
Cintanya setulus hati.

Dialah permaisuri,
Dialah bidadari,
Dialah ratu hati,
IBU yang sentiasa aku sayangi....

Dear ibu, HAPPY BELATED BIRTHDAY! Ain tau post ini lambat. Biasalah anak ibu kan. Ambik masa nak tulis benda-benda macam ni. Hehe. Apa pun, yang penting tak kira lah hari jadi ibu ke, bukan hari jadi ke, Ain tetap sayang ibu sampai bila-bila. Ain mintak maaf atas salah silap Ain sebab Ain tau Ain bukanlah anak yang terbaik untuk ibu. Tapi Ain always try untuk jadi anak yang terbaik buat ibu dan ayah. :')

Lots of love,
Ain...


Salam


-nurynweida-

4 comments:

  1. happy birthday ibu ;) sweet tau anak ibu ni! XD

    ReplyDelete
  2. happy birthday auntie.. May ALlah shining you with prosperity and wealth forever, ^_^

    ReplyDelete
  3. Mady : hahaha. sweet la sgt.. and thx on behalf my ibu =)

    rizqan : thanks on behalf my ibu =)

    ReplyDelete