Wednesday, December 7, 2011

WINTER CAMP - PART 2

Salam.. Hai guys.

Ok. Lets continue with the part 2 of our WINTER CAMP! Kalau nak tau yang part 1 punya sila klik sini. :-)

Baiklah. Jom layan gambar games yang kitorang main sepanjang hari ke-2 tu. Before that, apa yang aku boleh katakan, ia adalah BEST!!!!

Ini game  ikat kaki by pair sambil gelecek bola.

Semangat mereka main walaupun bawah terik matahari.

Ini lah ahli group aku! Biru yang best! Walaupun tak jadi juara. Still TOP 3!Muahaha =p

Game ni memang best sangat! PROJECT RUNAWAY. Pheewwiit!Abang Kema berkain batik PINK kot!

Ramai beno perunding imej nye. Haha

Inilah dia MODEL TERHANGAT RUMAH BIRU!

Ini pulak MODEL HOT RUMAH MERAH! Haha

Presenting RUMAH HIJAU! To RUMAH KUNING, sorry tak sempat snap model korang. Hee

Amboi akak Syeken kita. Semangat beno. Haha

Wait!!! Apasal jejaka pulak yang beriya berpayung ni. jaga kulit ke bang? Haha

Game DURIDUUUUUUUUUUUUUUU!!! Sape nafas panjang sesuai la!

Ni panglima perang mana ni? Ke baru balik bendang?

Tukang kacau yang amat excited mengacau.

WAR GAME! Masing-masing busy isi peluru.


Serikandi-serikandi yang sudah bersedia.


Ok ni dah nak balik dah...


Bye Balok!


By the way, aku memang enjoy sangat! And ALHAMDULILLAH sangat tak hujan. Hujan pun renyai-renyai and sekejap je malam tu. Memang tak rugi la aku join. Time kem ni gak first time aku join kawan-kawan aku cari ketam. Best kot! Hehe. Then, time kem ni gak la aku dapat lepak-lepak dengan diorang sampai midnight, nyanyi-nyanyi and bergelak ketawa. And aku sure pengalaman ni memang tak akan aku lupa sampai bila-bila and aku sure aku akan rindu moment-moment ni. :')

Till then. Bye.

Wassalam

-nurynweida-

p/s- Gambar-gambar ni semua dari camera kawan aku- Don. Thanks Don bagi aku ambik gambar banyak-banyak time kem ni. Hehe

No comments:

Post a Comment