Monday, January 3, 2011

PENDEK TAK?

Salam. Hai all!

Actually aku teringin nak tulis entry pendek2 je sebab aku takut readers malas nak baca kalau entry panjang2. Tapi masalahnya, aku ni kalau tangan aku da kat keyboard, macam tak reti2 nak berhenti. Huhu. So, macam mane agak-agaknye ye? Tulis je la kan ape yang nak ditulis. Hehe.


Ok lah. Aku try supaya entry kali ni merupakan sependek-pendek entry yang aku buat. Aku ni macam2 idea dalam kepala ada. Tapi macam aku kate tadi, untuk memendekkan entry hari ni, so aku tangguh dulu cite2 tu. (^_^)


By the way, aku hanya nak cerita, sekarang kat UIA ni tengah hot dengan kes kecurian. Yang aku dengar siap acu2 pisau. Ada orang berselubung masuk asrama perempuan, ketuk pintu, acu pisau dan mintak laptop. So, antara nyawa dan laptop? Confirm la nyawa kan? Huhu. Bayangkanlah. Itu yang aku dengar la. Kesahihan wallahua'lam. Tapi, aku dan kawan2 bersiap sedia mengambil langkah berjaga-jaga, kunci bilik setiap kali keluar, elak keluar pergi toilet sorang2 tengah malam. Tapi, aku kalau tak tahan sangat, keluar bilik doa tawakal banyak-banyak. Pandang kiri pandang kanan. Cuak. Kejut roomate aku macam harapan la dia nak bangun. Hehe.



Ok lah, nak stop la. Camne? Pendek tak? Pendek la kan dari biasa? Haha.


Bye. Salam.


-nurynweida-

2 comments: